lørdag 9. februar 2013


Den siste tiden har vært preget av mye sykdom (både for gubben og meg), jobbing i barnehagen (jippi!) og generelt fryktelig lange dager.
Ingen sure miner her i går'n av den grunn! Bare mindre tid til alt annet en gjerne skulle hatt tid til... 

MEN!
Nå er det endelig helg igjen. Denne lørdagen har til og med sola tittet frem. Utrolig deilig! Krysser fingrene for finvær i morgen også, for da har vi tenkt oss ut en tur, gubben og jeg.


(Noen på feltet her vi bor har fine røde busker! Akkurat slik som jeg hadde i hagen da jeg vokste opp). 

2 kommentarer:

  1. Hæiiii pus :3
    Hva heter det der du bor? Er det et billig sted? Er det nærme Oslo sentrum? Hvis ikke: er det gode bussforbindelser eller tog? :3
    Kanskje (hvis jeg kommer inn) så skal jeg gå på skole i oslo. men aldri i mitt lille liv skal jeg bo midt i smørja :P Men jeg vet ikke hva det heter rundt/uttafor oslo :P

    SvarSlett
    Svar
    1. HEI!!! Akkurat her vi bor er 10 min fra Årnes m/bil, så uansett om du tar buss eller tog (som går hver time + noe pendlertilbud) er det ca 50 min inn til Oslo. Om det er grei avstand ville jeg anbefalle Hvam, Årnes, Auli, Haga. Ellers er det steder som er enda nærmere byen, men som er mye koseligere enn selve byen ;) .. Som Lillestrøm, Skjetten, Rælingen, Sørumsand, Fetsund... Alle disse stedene er som regel billigere enn Oslo. Vi betaler nesten 2000 kr minde her vi bor nå for en leilighet som er 50 kvadrat m større ;)

      Slett