fredag 25. januar 2013



Hvem er det som nok en gang er sengeliggende? Jo, det er jo meg det da... ! Etter en lang natt har jeg sovet en som en stein siden Henrik dro i 5-tiden tidlig i dag. Nå venter jeg på tevannet, kanskje får jeg litt varme i kroppen? (ja, for de teppene og begge dynene har ikke hjulpet stort).

Men hva har jeg tenkt å fylle dagen min med når jeg ikke kommer meg på jobb? Tja… Først og fremst skal jeg holde meg i senga (eventuelt sofaen)! Ikke snakk om å holde på denna sjukdommen lenger enn absolutt nødvendig. Neste på lista er søvn. Masse søvn – og som en god nummer tre har jeg tenkt å få med meg en real dose Jane Austen. Filmer, TV-serier, bøker… (har en liten periode gående igjen, går liksom ikke helt over med åra).

Bøtta og jeg ønsker alle dere der ute en fin-fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar