fredag 4. januar 2013








Vi er tre dager inn i det nye året, og så langt ser ting bra ut. 
Henrik er tilbake på skolebenken etter en velfortjent ferie og jeg er på jobbjakt (blitt ringevikar i barnehagen). Høres kanskje ikke ut som en bra ting å være på jobbjakt, men enn så lenge holder jeg motet oppe! Kan jo ikke ta sorgene på forskudd?

Hittil har jeg hørt mye på musikk, ryddet en del, organisert og sortert enda mer! Ellers har jeg slappet av med gubbedyret mellom slaga. I morgen skal jeg ut og levere noen jobbsøknader og forhåpenligvis komme meg en tur til Jessheim for å gå til innkjøp av ny postkasse (...). 

GOD NATT! 

Jeg pleier ikke sette meg noen nyttårsforsett, men noen punkter har jeg alltid med meg ut i et nytt år:






2 kommentarer:

  1. Snubla visst innom her, jeg :) Liker bloggen din! Vi har ganske like interesser. Fine nyttårsforsetter du har, de burde gjelde for mange tror jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :) Titta innom hos deg, og må si jeg liker bloggen din ogsåå :)

      Slett