torsdag 27. desember 2012









Siden ”kalde poter” tidligere i desember har det skjedd mye!
Julestria startet for fullt med julegave-shopping, husvask (skikkelig opprydding!), baking, små utflukter med veslesøss, pappa og gubbedyret. Jobbing i barnehagen, baking, marsipanrulling…♥

Og sist men ikke minst: juletre-shopping! I år har vi nemlig plass til juletre. Må innrømme at jeg har gledet meg siden vi flyttet hit i juli til å ha juletre i leiligheten (noe vi ikke hadde mulighet til i fjor). Treet ble pyntet før lillejulaften i år, men det var sånn det passa med tia i år, gitt! Så vi hadde ferdigpynta tre 20. desember. Ble superfornøyd! Vi har et relativt stort tre, men vi har allikevel greid å handle inn (+ fått i gave) ”alt for mye” pynt. Så vi har mye å gå på, gitt. Men det er bare fint♥♥ 

Henrik og jeg hadde en nydelig julefeiring hjemme hos farmor og farfar sammen med min pappa og onkel. Deilig mat, god stemning og koselig prat frem til leggetid!♥ 

I kveld kommer søstrene mine, min søsters forlovede og pappa til middag hos oss. Vi serverer ikke julemat idag (ikke det at jeg er lei enda... Faktisk), var stor enighet om taco
So taco it is! ♥♥ God kveld!



2 kommentarer:

  1. E N D E L I G et nytt innlegg, har savna oppdateringer! =)

    SvarSlett
    Svar
    1. moroklumpen♥
      savner deg jeg! huhu. wat u do on nyttårsaften?♥

      Slett