tirsdag 4. desember 2012

En liten smakebit på julepynten vår!♥♥
Fredag og lørdag ble brukt til husvask og juledekorering! Koste meg masse med Henrik og litt julesyssel, det må jeg si. Ikke 100% ferdig enda, vi hadde tross alt ikke så stor plass å pynte på forrige jul. Men at julestemningen er kommet i hus, det er helt sikkert! 

Jaja... 
Nok en gang har jeg blitt syk (denne gangen er det nok pappa som har smitta meg, ikke barna i barnehagen!). Ligget rett ut i hele dag, prøver så godt jeg kan og bli bedre til i morgen - for da er det tid for arbeid! Har rett og slett ikke råd til å ringe inn syk de dagene jeg har fått nå som jeg ikke jobber fast lengre. Liiitt bedre form nå enn i går og tidligere idag, så bare å krysse fingrene. Sabla immunforsvar.

P.S.
Hei Alma!! Jeg er glad i deg. Sees snart


P.P.S.
3 år med verdens fineste mannebeist idag. Skikkelig feiring sparer vi til helga♥♥


1 kommentar:

  1. Wiiiii! jeg fikk hilsen! Det er stas! OG 3 ÅR! Det er kule! Jeg er glad i deg og IneFine! Hils gubbedyret! Og god bedring!

    SvarSlett