lørdag 10. november 2012

Symptomene  kommer raskt! Allerede etter 1- 6 timer ved inntak av maten... Dette stemte for meg (juhu). Frysninger og feber sammen med inntørking, kvalme, diaré, oppkast og magesmerter (ink. noen syke kramper i hele kroppen!) var de herlige symptomene jeg fikk. Jeg holdt håpet oppet etter jeg lærte at sykdommen vanligvis går over av seg selv i løpet av 12-24 timer...
 
Idag våknet jeg med intet annet enn skikkelig sultfølelse i magen. Noe som var lite overraskende i og med at mitt matinntak ikke var noe å skryte av i går. Formen idag kan ikke sammenliknes med tilstanden jeg var i går. Om jeg virkelig hadde matforgiftning eller ei, det får jeg sikkert aldri vite. Har i allefall hatt en eller annen ukul bakterie i meg, og aldri har jeg blitt så brått syk, og så brått frisk.
 
I kveld har vi invitert pappa og minstesøss på middag, må si jeg satte pris på entusiasmen! ♥♥
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar