søndag 25. november 2012








Og akkurat denne søndagen fyller min minste søster 10 år. Denne helgen har vi feiret til den store gullmedalje! hihi.

Fredag: ”Barnebursdag” med overnatting hjemme hos meg og Henrik.
Lørdag: ”Voksenbursdag” med middag og en sinnsyk mengde kaker(!) brettspill og annen moro.

Og i dag. Søndag.. En rolig dag. En tankefull dag.
Uka som kommer er nemlig min aller siste faste arbeidsuke i barnehagen. Jeg visste at dagen jeg skulle få mindre jobb ville komme, men at jeg skulle bli så trist? Nei, det visste jeg ikke for 3-4 måneder siden. Jeg har i alle fall hatt en utrolig koselig arbeidsopplevelse!! Triveligste arbeidsplassen jeg har vært. Det er helt sikkert!

Så nå er det bare og kaste seg ut i jobbsøkings-havet. Er det lov å si at man gruer seg litt? Er jo tross alt totalt avhengig av å ha en jobb. Inntil videre har jeg i alle fall satt meg opp på kommunens vikar-lister for barnehagene og SFO ordningene i Nes (har ikke sendt inn papiret enda da, men gjør nok det i morgen). 

GOD SØNDAG alle sammen!

P.S.
JEG. Ja, meg - Ine Desiré... Vant idag et gavekort på 500,- 
Jeg som aldri vinner noe som helst. Jippi (!!) og tusen takk til ina mewkid som holdt giveawayen og tusen takk til nettbutikken kipekee! ♥♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Hils tuppa masse å si gratulerer hundre ganger!!!

    SvarSlett
  2. Er hun allerede 10? :o
    Det var voldsomt. Si grattis fra den fjerne ylvisjenta som en gang var på besøk da! : D Husker meg sikkert ikke lenger stakkars :P

    Og grattis med gavekort! Stilig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa! Syntes det er ganske voldsomt selv o0
      Jeg skal gratulere henne fra deg♥ hihi. (Hun husker deg da, sånn forresten c: ) Og hun har fortsatt kallenavnet Ylvis daa ♥♥

      Slett