lørdag 17. november 2012




Endelig ny på håret
Gått lenge nå med sveis som jeg ikke har vært sveis... Hengt rundt fjeset mitt som en litt skrukket gardin (?). Kom til min faste frisør klokken 12.00 og sa at nå må vi gjøre noe nytt, jeg er lei. Jeg hadde selvfølgelig en liten plan om hva jeg ville, men vet godt at frisør-Eva kan ha noen gode tips som endrer litt på planene mine. Denne gangen hadde hun ikke det, og var veldig enig i det jeg hadde å si (Yes!). 

Etter nesten 2 timer i stolen hadde jeg fått nye striper, kvittet meg med stygge tupper, en helt ny sveis og for første gang farget bryna mine! (ENDELIG! Jeg har hatt usynelige bryn siden jeg satte mine føtter på denne jorden). Akkurat dette med bryna er veeeeldig uvandt. Jeg er ikke så kjent med å se noe serlig liv der over øynene mine, men jaggu! Nå er'e liv! (haha?) 

Uansett, god kveld! På tide å komme seg av datamaskinen, for nå er det ikke lange tiden til pappaen min kommer på besøøøk ♥♥

Slenger med fire små bilder etter en lang dag på Jessheim (med ny sveis!! juuhu!)

2 kommentarer:

  1. Så fiiiint! : D Du passa det sykt!
    Tenkt å få meg lugg selv egentlig, men... det blir sikkert bare rart siden jeg har masse krøller ._. Så kanskje ikke x)
    Men du var skikkelig snasen med det!

    SvarSlett
    Svar
    1. åå, du er vel søt daa!♥♥ Krøller og lugg er suuuperfint! (i alle fall om man greier å holde luggen "rett" hihi). Tusen takk i alle fall!♥♥♥♥ (hjertegalskap)

      Slett