tirsdag 20. november 2012








Dagen i dag, og dagen i går var fridager for meg!
... Men jeg har hatt nok å holde på med allikevel skal jeg si deg(!). I går skulle jeg egentlig vært hos legen, men fikk en telefon på morningen og da var legen syk. Fikk ny time allerede idag, men jaggu var'n syk idag også. Legetimen er herved flyttet til tirsdag neste uke. Pappa og jeg var jo allerede på vei ut i går, så vi tok like gjerne turen til det store utland! (eee, Sverige i alle fall)

Lenge siden det bare har vært pappa og meg på langtur, så det var innmari koselig og henge litt "ekstra" sammen! hihi. I dag har jeg hatt Ylvaklumpen hos meg, vi spiste sammen hele gjengen (dvs. pappa, Ulven, Henrik og meg) før Gubben dro videre på trening og Pappsen på spilling. Her i heimen ble det gjort lekser og rett og slett litt sofa-latskap etterpå, jippi!  

Nå er det tid for te, like etterfulgt av leggetid på meg.
I morgen skal jeg på jobben, og jeg må si jeg gleder meg! Uvant å ikke være der hver dag...

(bilder fra min instagram (inedesire))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar