tirsdag 23. oktober 2012










Siden fredag kveld har jeg vært skikkelig dårlig. 
Det skumleste er at det ligner veldig på den gangen jeg hadde kikhoste (3-4 år siden?). Om jeg har det igjen eller ikke, vet jeg ikke – men det får jeg sikkert svar på i morgen når jeg ”endelig” kommer meg til legen (følelsen er jo likt, så skummelt er det uansett!). Skal si jeg føler meg dårlig om jeg går til legen, for det er ikke ofte jeg ser meg nødt til.

Sovet ca. to timer på morningen i dag, 08-tiden til 10- tiden, ellers har jeg flytta meg ut på sofaen for natten (igjen) for Henriks skyld, stakkars mannen skal jo opp om mårran. Jeg hoster konstant, kjennes så alt av hjerne og ande organer skal sprenge, også får jeg jo selvfølgelig ikke puste, feber, tett nese… Oooogså kaster jeg opp.

Det var vel kanskje mer enn nok sykdomsskildringer? 
Jeg håper bare jeg ikke hoster meg i hjel og/eller kveles i løpet av dagen. Skal være alene til 22-23tiden, mye kan skje!

Uansett blir det en rolig dag på sofaen for meg. Håper bare jeg har nok TV-serie episoder til å bringe meg gjennom dagen! (Vi har ikke TV-kanaler om dagen…Minner meg på at jeg må ringe Canal Digital (((igjen!!!)))

GOD MORGEN til dere alle

2 kommentarer: